SZKOLNY KONKURS
REGULAMIN KONKURSU NA PREZENTACJĘ MULTIMEDIALNĄ W PROGRAMIE POWER POINT
„Sławne osoby z niepełnosprawnością"
(artyści, naukowcy, politycy, celebryci, sportowcy, którzy udowadniają, że niepełnosprawność nie wyklucza z normalnego życia)
Przedmiot konkursu:
1. Przedmiotem konkursu jest wykonanie prezentacji multimedialnej w programie Power Point.
2. Konkurs skierowany jest do uczniów klas VI – VIII.
3. Do konkursu może zgłosić się każdy uczeń, który wykona prezentację multimedialną w programie Power Point na temat: „Sławne osoby z niepełnosprawnością”.
Celem konkursu jest:
a) zaprezentowanie osoby niepełnosprawnej,
b) pokazanie możliwości płynących z umiejętnego posługiwania się multimediami,
c) pobudzanie aspiracji poznawczych i twórczych poprzez wykorzystanie technik
informatycznych,
d) ujawnienie i rozwijanie uzdolnień oraz zainteresowań uczniów poprzez
tworzenie własnych opracowań zadanych zagadnień.
Forma dostarczonej pracy:
1. Prezentację multimedialną należy przygotować w programie Power Point.
2. Uczestnik konkursu może złożyć tylko jedną pracę.
3. Prace mogą być wykonywane indywidualnie bądź w zespołach dwuosobowych.
4. Prezentacja multimedialna powinna posiadać nie mniej niż 10 slajdów.
5. Autor prezentacji podpisuje się na ostatnim slajdzie.
6. Prace należy przesłać na adres: mmanikowska@zsnr29.onmicrosoft.com.
7. Prezentacja zgłoszona do konkursu powinna być zapisana w formacie
umożliwiającym otwarcie jej bezpośrednio w programie Microsoft Power Point (z rozszerzeniem *.ppt, *.pps).
8. Jako nazwę plików należy podać temat pracy.
9. Do konkursu mogą być zgłaszane wyłącznie prace autorstwa uczestników, nie naruszające praw autorskich osób trzecich, nigdzie uprzednio niepublikowane.
Miejsce i termin składania prac:
1. Prace należy składać w terminie do 15 grudnia 2022 r. u nauczyciela
doradztwa zawodowego p. Marzanny Manikowskiej.
2. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 20 grudnia 2022 r. na stronie internetowej szkoły.
Kryteria oceny prac konkursowych:
1. Zadaniem komisji jest przeprowadzenie postępowania zgodnie z zasadami niniejszego regulaminu.
2. Komisja będzie najwyżej oceniała prace:
- prezentujące temat w sposób interesujący i przyciągający uwagę,
- charakteryzujące się oryginalnym ujęciem tematu i ciekawymi przemyśleniami,
- napisane językiem zrozumiałym dla jak najszerszego grona osób, mające walory edukacyjne i popularyzacyjne.
3. Oceniana będzie również:
- estetyka,
- zawartość prezentacji,
- grafika i cała szata graficzna,
- efekt wizualny,
- przejrzystość,
- techniczna poprawność wykonania.
doradca zawodowy: Marzanna Manikowska